12/04/2010

Astım nedir?Astım tedavisi,Astım için bitkiler,Astım macunu

Astımdan korkmayın çümkü halk arasında şeytan hastalığıda denilen astıma uygun tedavi yöntemleri uygulandığında sonuç almak zor değildir.
Hasta kriz geldiği zaman soluk almakta zorluk çektiğini zanneder.Gerçekte nefes vermekte zorluk vardır.Bunun sebebide akciğerdeki küçük hava borularının (alveollerin) daralmasıdır.Astımın birçok nedeni vardır.Bunlar;Bünye,toz,kıl,yumurta,süt,asprin,çiçek tozu vb. şeylere hassasiyetten kaynaklanır ve kendini kriz şeklinde gösterir.Tedavi için hastayı etkileyen bu unsurların ortadan kaldırılması yapılacak ilk iştir.Aşırı heyecan veya korkuda astım krizine yol açabilir.Aaşağıdaki reçetelerle sorunlarınızı miumuma indirebilirsiniz.


Reçete 1
Malzemeler;Oğul otu,melisa,bal
Uygulama;1tutam otu ile 1 tatlı kaşığı süzme bal karıştırılarak yenmelidir

0 yorum:

Yorum Gönder

 
haberler

2013 Kadın Saç modelleri Erkek saç modelleri